G-SHOCK

Filtras

G-SHOCK projektas prasidėjo dar 1981 m. kai Casio vyriausiu laikrodžių dizaineriu buvo inžinierius Kikuo Ibe. Turėjęs minčių apie naujus kompanijos modelius, šis asmeniškai pasikvietė tris inžinierius ir pavadino „kietąja komanda“. Buvo nutarta siekti trijų dizaino kriterijų: laikrodis privalėjo atlaikyti kritimą iš 10 metrų aukščio, 10 atmosferų vandens spaudimą bei turėti 10 metų veikiančią bateriją. Po dviejų metų bandymų ir daugiau nei 200 nesėkmingų prototipų, „kietoji komanda“ pristatė laikrodį su tuščiaviduriu korpusu ir kvarciniu mechanizmu viduje. Pirmaisiais modeliais tapo Casio G-SHOCK DW 5000C-1A bei DW-5000C-1B.

Jei skaičiuotumėme iš pagrindų atnaujinamus bei dar nematytus modelius, kasmet Casio pristato 100-200+ skirtingų G-SHOCK’ų. Tokie skaičiai parodo, koks populiarus yra šis laikrodis. Dar 2017 kompanija šventė 100 mln. parduotų laikrodžių ribą nuo pasirodymo 1983 m. Populiarumas veda prie kolekcionavimo – tik pasirodę, populiariausi modeliai gauna pravardes – o kolekcijų augimą skatina ir ganėtinai žema kaina. Nors daugelis laikrodžių parduodami 100-200 eurų ribose, tačiau pastaruoju metu pasirodė ir 650, 800 ar 900 eurų kainuojantys G-SHOCK’ai.

Išlaikę populiarumą tarp kariuomenės, policininkų, atletų ir populiariosių kultūros asmenybių, Casio G-SHOCK nerodo visiškai jokių lėtėjimo ženklų. Retai kada toks netradicinės (kai kurie pasakytų – bjaurios) išvaizdos laikrodis turėtų tokį platų mėgėjų ratą visame pasaulyje. Tai vienas iš retų produktų, kurie peržengia savo kategorijos ribas ir tampa kultūriniu fenomenu. Galima sakyti, kad G-SHOCK’ų tvirtumą viršyja tik jo neblėstantis patrauklumas. Apie pilną Casio G-SHOCK istoriją bei konstrukcijos išskirtinumą galite perskaityti šiame tekste.