Ralio entuziastams: Autodromo Group B Safari

Ralio-entuziastams-laikrodžiai

Trumpai apie labai žalią ir charakteringą laikrodį iš Autodromo, skirtą  ralio entuziastams.

Kontekstas

Kai Autodromo pristatė pirmąją Group B versiją 2015 metais, daugelį industriją sekančių žmonių ištiko šokas. Tai buvo vienas geriausių laikrodžio dizainų per pastaruosius kelis metus ir svarbiausia – iš mikro gamintojo. Autodromo pakeitė vyravusią kryptį kurti laikrodžius, panašius į gamintus 4 bei 5 dešimtmečiuose. Vietoj to, Group B turėjo brutalizmo, 7 ar 8 dešimtmečių bruožų. Nuo tos dienos kompanija išliko originali ir rinkai pateikė ne vieną sėkmingą modelį. Šiandien, Autodromo pristato naują Group B 2 serijos versiją, kuri tikrai pritrenkia: Group B Safari Edition.

Laikrodžiai-ralio-entuziastams
Autodromo Group B Safari (Šaltinis: Worn&Wound)

Inspiracija ir dizainas

Serija įkvėpta Afrikos ralio lenktynių, vykusių 1980-taisiais. Puikus to pavyzdys – žymusis Paryžiaus-Dakaro ralis. Safari modeliai išsiskiria žalios spalvos spektru, kurį prabrėžia ne kasdien matoma laikrodžio konstrukcija. Plieninis korpusas, apyrankė bei karūnėlė turi bronzinio atspalvio ir tai leidžia neišsišokti į pirmąjį planą. Ciferblatas – tamsiai žalias – pirmas dalykas, į kurį atkreipiamas dėmesys. Valandų žymekliai bei rodyklės – itin šviesūs, puikiai kontrastuoja su ciferblatu. Visi šie atspalviai sukuria ištisą tarpusavyje derančią paletę.

Ralio-entuziastams-laikrodis
Autodromo Group B Safari. Laikrodis ralio entuziastams, įkvėptas Paryžiaus – Dakaro ralio. (Šaltinis: Hodinkee)

Tačiau ne viskas laikrodyje yra vien žalia. Iš titano pagamintas išorinis žiedas (bezel) ir galinis mechanizmo dangtelis – matinės juodos spalvos. Sekundinė rodyklė užbaigiama oranžine spalva. Dar vienas skirtumas palyginus su kitais B grupės modeliais matomas ciferblato apatinėje dalyje. Ryškiai oranžine spalva ir išskirtiniu šriftu suraitytas „Safari“ tampa visus dizaino sprendimus jungiančia laikrodžio dalimi.

Ciferblato dizaino idėja kilo pažvelgus į Lancia 037 (80-tųjų ralio legenda) prietaisų skydelį. Ant laikrodžio pakuotės – Porsche 959 – visiškai toks pats, kaip laimėjęs Paryžiaus – Dakaro ralį 1986 metais.

Bendras laikrodžio ir visos B grupės modelių įvaizdis man primena „Porsche Design“ kuriamus laikrodžius. Apie vieną iš jų rašiau čia.

Mechanika

Group B Safari viduje slypi tas pats automatinis mechanizmas, kaip ir ankstesniuose grupės mechanizmuose – Miyota 9015. Tipinis, kokybiškas japoniškas mechanizmas. 28 800 vibracijų per valandą ir mažas dydis (26mm x 3.6mm) yra puikus pasirinkimas. Svarbiausia – tai gamintojui leidžia žaisti žemesnės kainos teritorijoje. 975 JAV doleriai – itin konkurencinga kaina.

Šio laikrodžio stiprybė – koncentracija. Laikrodžių rinka perpildyta lenktynių inspiruotais, bet prastai išdirbtais laikrodžiais. Autodromo padarė tai, ką nuo pat pradžių darė geriausiai – kompanija susikoncentruoja į vieną itin siaurą lenktynių istorijos etapą ir pateikia geriausią variantą, tinkantį tiek laikrodžių, tiek automobilių gerbėjams.

Informacija

  • Modelis: Autodromo Group Series 2 Safari
  • Diametras: 39.5 x 9.9 mm
  • Funkcijos: valandos, minutės, sekundės
  • Ciferblatas: tamsiai žalias
  • Korpuso medžiagos: plienas bei titanas
  • Mechanizmas: automatinis mechaninis Miyota 9015
  • Atsparumas vandeniui: 50 metrų
  • Apyrankė: integruota, plieninė, žalios spalvos.
  • Kaina: 975 JAV doleriai
  • Limituota serija: ne

 

10 Shares:
Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

You May Also Like