Šiais laikais prenumeratos modelis yra visiems puikiai žinomas. Klientai moka už prieigą, bet neturi nuosavybės teisės. Spotify, Netflix – tik keletas didžiųjų, sėkmingai šią strategiją vykdančių kompanijų. Prenumeratos verslo modelis braunasi ir į mados, automobilių pasaulius – Porsche Drive siūlo keisti automobilius kas mėnesį. Breitling, paskutiniu metu pristačiusi įvairių naujienų industrijoje (dėžučių atsisakymas, blockchain technologija), supažindina su nauja paslauga: Breitling laikrodžių prenumerata.
BreitlingSelect – taip vadinsis nauja paslauga, kuri susidės iš prenumeratos ir įmokų dalių. Viskas prasidės nuo skirtingų laikrodžių rotacijos pirmaisiais metais, kurių metu vartotojas mokės mėnesines įmokas. Metų gale įmokų suma bus skirta vienam iš išbandytų laikrodžių nusipirkti.
BreitlingSelect aplikacija (Šaltinis: WatchesbySjx)
Nesėkmingi bandymai
Laikrodžių prenumerata nėra naujiena. ElevenJames – laikrodžių prenumeratos klubas, atsiradęs dar 2013 m. išgyveno penkerius metus. Tai – tik viena iš daugelio su palaikymu prasidėjusių, bet liūdnai pasibaigiančių istorijų. Klientai puikiai supranta, kad geriau susitaupyti ir nusipirkti trokštamą laikrodį, negu nuomotis su nemaža mėnesine našta.
Breitling tiki, kad jų atvejis bus sėkmingas. Pagrindinis skirtumas tarp BreitlingSelect bei kitų prieš tai bandžiusių – paslauga siūloma paties gamintojo, o tai turėtų skambėti logiškiau iš ekonominės pusės. Breitling programa gali turėti ateitį. Bet tik tuo atveju, jei žmogus nori Breitling, tačiau nežino, kokio modelio. Kitu atveju ši programa – per siaura ir turėtų būti pritaikyta visoms Swatch Group kompanijoms.
Navitimer Chronograph 41, vienas iš naujos programos pasirinkimų (Šaltinis: WatchesbySjx)
Vis dėlto Breitling laikrodžių prenumerata kainuos gan daug – per 12 mėnesių vartotojai paklos beveik 2 tūkst. JAV dolerių, o tai – naudoto Breitling iš 1990-tųjų kaina antrinėje rinkoje.
Šiuo metu siūlomas BreitlingSelect laikrodžių pasirinkimas gan nuobodus. Nėra daugelio ir taip gerai parduodamų modelių (su kompanijos Calibre 01 mechanizmu). Nepaisant to, skirtingų laikrodžių linijų pasirinkimas platus – tai turėtų padėti dvejojančiam klientui.
Nors programa ir jos veikimas gali kelti klausimų, ji yra svarbus žingsnis kompanijai ir industrijai. Breitling vadovas Georges Kern ne kartą teigė apie gamintojo norą aktyviai dalyvauti skaitmeninėje erdvėje. Už tai juos privalu pagirti – žinant šveicarų verslo kultūrą ir kokioje tradicinėje industrijoje ši kompanija dirba, Breitling yra labai inovatyvi klientų atžvilgiu.
Kaip programa veikia?
BreitlingSelect klientams leidžia išbandyti tris skirtingus modelius 12 mėnesių laikotarpyje. Vieno laikrodžio leidžiama turėjimo trukmė – nuo vieno iki šešių mėnesių.
Laikrodžiai pasirenkami iš katalogo internete, siūlomos šios linijos: Navitimer, Avenger, SuperOcean, Premier ir Aviator 8. Po vieno iš laikrodžių grąžinimo, kitas pasirenkamas tame pačiame portale.
Sutartis sudaroma metams, klientas sumoka vienkartinį 450 JAV dolerių mokestį bei mėnesines įmokas po 129 JAV dol. Visa tai susideda į 1998 JAV dol. sumą už galimybę išbandyti tris Breitlingus metų laikotarpyje.
Metų gale, klientas gali pasirinkti vieną iš trijų nešiotų laikrodžių ir jį įsigyti. Mėnesinių įmokų suma bus paversta į taškus, kurie sumažins galutinę perkamo laikrodžio kainą.
BreitlingSelect šiuo metu veikia JAV ir bus paleista Austrijoje, Vokietijoje, Prancūzijoje, Didžiojoje Britanijoje ir Šveicarijoje artimiausiais mėnesiais.
Parašykite atsiliepimą