Breitling laikrodžių dėžutės greitai taps istorija

Laikrodžių pasaulio fanai dažnai tampa apsėsti, kai naudotas ar ypač vintažinis laikrodis turi originalius popierius ar dėžutes. Retiems vintažiniams modeliams „pilnas komplektas“ vertės gali pridėti ne ką mažiau, nei ypatinga istorija. Tačiau nusistovėjusi tvarka pasikeis – Breitling laikrodžių dėžutės ateityje gali ir nebelikti.

Breitling vadovo sprendimas

Šveicarų laikrodžių gamintojas nusprendė „plaukti prieš srovę“. Kol kitos prabangos prekių įmonės pristato vis prašmatnesnius įpakavimus, Breitling likusius 2020 metus pardavinės laikrodžius be popierių ir dėžučių. Per Instagram live sesiją su Watchonista, Breitling vadovas Georges Kern sakė, kad „nori prekiauti laikrodžiais, ne įpakavimais“.

„Pirkėjas keičiasi. Mes toli gražu nebe 1980-tuosiuose kai prabangos prekes nešiojo tik turtingi. Šiandien tai daug labiau demokratizuota. Visi į prabangą žiūri kiek paprasčiau. Prabanga turi tapti dar labiau neformalia ir neniokoti gamtinės aplinkos. Privalome pergalvoti viską iš naujo.“

Georges Kern yra įsitikinęs, kad šis bei kiti pakeitimai po truputį pakreips visą industriją nauja kryptimi. To rezultatas – vienos kompanijos išnyks, kitos išliks. „Kompanijos, kurios buvo itin sėkmingos praeityje, gali tokiomis nebebūti. Kitos, geriau prisitaikius prie šiandieninio vartotojo, bus viršuje“.

Kompanijos vadovas apibūdino naująjį Breitling pakavimo konceptą kaip vieną didžiausių įvykių metuose. „Esame proceso eigoje, tačiau netolimoje ateityje prekiausime laikrodžiais dėkliukuose, kurie bus pagaminti iš perdirbtų medžiagų. Mūsų įpakavimus taip pat bus galima perdirbti daugelį kartų. Bus sunaudojama mažiau popierio – informacija apie laikrodžius taps pasiekiama skaitmeniniu būdu.“

Kovo mėnesį Breitling pristatė savo naujausią Top Time chronografą, apie kurį rašiau čia. Jame implementuota technologija, blockchain pagrindu sauganti visą laikrodžio informaciją. Autentiškumas, savininkas, taisymai bei likusi istorija bus susieta su laikrodžio skaitmenine garantija. Kažką panašaus dar prieš metus pristatė ir kitas šveicarų gamintojas – Vacheron Constantin. Skirtumas tas, kad VC planavo skaitmenizuoti tik labai mažą dalį itin retų ir prabangių vintažinių laikrodžių kolekcijos, plačiau apie tai čia.

Senų įpročių nenorintiems atsikratyti kolekcininkams nėra ko bijoti. Ponas Kern patvirtino, kad Breitling laikrodžių dėžutės visiškai nedings – pirkėjai turės opciją jas užsisakyti. Tačiau yra vienas kabliukas – norintys gauti dėžutę privalės skirti pinigų įvairioms labdaros organizacijoms.

Parašykite atsiliepimą

Jūsų el. pašto adresas nebus paskelbtas.